FANDOM

Yasuhiro Hagakure Galeria Portrety
Jeżeli nie ma drogi...to ją zbuduj...Genesis...The Fates mówią mi, aby stworzyć całkowicie nowy świat!

–Yasuhiro Hagakure, Danganronpa: Trigger Happy Havoc

Yasuhiro Hagakure

Hagakure

Hagakure drta

Hiro DR3

Talent Superlicealny Wróżbita
Data urodzenia 25 Lipca (♌)
Płeć Mężczyzna
Wzrost 180 cm
Waga 71 kg
Grupa krwi B
Status Żywy
Rodzina Hiroko Hagakure (matka)

Nieznany Ojciec

Aktor głosowy Masaya Matsukaze (JP)

Kaiji Tang (EN)

Debiut Danganronpa: Trigger Happy Havoc
Przynależność Akademia Szczytu Nadziei

Yasuhiro “Hiro” Hagakure (葉隠 康比呂 Hagakure Yasuhiro) jest jedną z postaci występujących w Danganronpa Trigger Happy Havoc.

Yasuhiro zostaje przyjęty do Akademii Szczytu Nadziei jako Superlicealny Wróżbita (超高校級の「占い師」chō kōkō kyū no “uranaishi.”). Jest wschodzącą gwiazdą wróżbiarstwa, zaś same wróżby zgadzają się w 30%. Yasuhiro to najstarszy z uczniów, przez to, że 3 razy oblał egzamin.

Hagakure przeżywa do końca i wydostaje się z Akademii Szczytu Nadziei wraz z innymi (Makoto Naegi, Byakuya Togami, Kyoko Kirigiri, Aoi Asahina i Toko Fukawa).

W Danganronpa Another Episode wspomniano, że wstąpił do Fundacji Przyszłości tak, jak inni przyjaciele.

Yasuhiro powraca w Danganronpa the End of Hope's Peak Academy jako członek 14 Dywizji w Fundacji Przyszłości.

Wygląd

Yasuhiro to wysoki mężczyzna o ciemnobrązowych włosach, ukształtowanych na nietypowy wygląd postawionych dredów. Nosi on żółtą koszulę, okrytą białą koszulą, a także luźno leżącą, brązową, starą bluzę. Na nogach ma szerokie spodnie do kolan, związane żółtym sznurkiem, zaś jego obuwiem są sandały.

Podczas Free Time Events dowiadujemy się, że Hagakure ma tajemniczą bliznę na plecach. Jest najstarszym uczniem w 78 klasie Akademii Szczytu Nadziei.

Osobowość