FANDOM

Yasuhiro Hagakure Galeria Portrety
Jeżeli nie ma drogi...to ją zbuduj...Genesis...The Fates mówią mi, aby stworzyć całkowicie nowy świat!

–Yasuhiro Hagakure, Danganronpa: Trigger Happy Havoc

Yasuhiro Hagakure

Hagakure

Hagakure drta

Hiro DR3

Talent Superlicealny Wróżbita
Data urodzenia 25 Lipca (♌)
Płeć Mężczyzna
Wzrost 180 cm
Waga 71 kg
Grupa krwi B
Status Żywy
Rodzina Hiroko Hagakure (matka)

Nieznany Ojciec

Aktor głosowy Masaya Matsukaze (JP)

Kaiji Tang (EN)

Debiut Danganronpa: Trigger Happy Havoc
Przynależność Akademia Szczytu Nadziei

Yasuhiro “Hiro” Hagakure (葉隠 康比呂 Hagakure Yasuhiro) jest jedną z postaci występujących w Danganronpa Trigger Happy Havoc.

Yasuhiro zostaje przyjęty do Hope's Peak Academy jako Superlicealny Wróżbita (超高校級の「占い師」chō kōkō kyū no “uranaishi.”). Jest wschodzącą gwiazdą wróżbiarstwa, jego wróżby zgadzają się w 30%. Jest najstarszym z uczniów, przez to że 3 razy oblał egzamin.

Hagakure przeżywa do końca i wydostaje się z Hope's Peak Academy wraz z innymi (Makoto Naegi, Byakuya Togami, Kirigiri Kyoko, Aoi Asahina i Toko Fukawa).

Został wspomniany w Danganronpa Another Episode, że wstąpił do Future Foundation, tak jak inni przyjaciele.

Yasuhiro powraca w Danganronpa the end of Kibougamine jako członek 14 Dywizji w Future Foundation.

Wygląd

Yasuhiro ma ciemnobrązowe, nietypowe włosy, duże dredy. Na górze nosi starą brązową bluzę, a na sobie białą koszulę i pod nią małą żółtą koszulkę.

Podczas Free Time Events dowiadujemy się, że Hagakure ma tajemniczą bliznę na plecach. Jest najstarszym uczniem w 78 klasie, Hope's Peak Academy.

Osobowość