FANDOM

Uszy dziecka są?! Wspaniałymi uszami! Oczy dziecka są?! Uroczymi oczami! Buzia dziecka jest?! Dużą buzią! Dlaczego taką dużą?! Żeby pożreć demony!

–-Wojownicy Nadziei

Wojownicy Nadziei
Another Episode Preorder Bonus Digital Wallpaper from Joshin
Kanji 希望の戦士
Romaji Kibō no Senshi
Lider Masaru Daimon (Fałszywy lider)

Nagisa Shingetsu (Wybrany po 'śmierci' Masaru)

Monaca Towa (Prawdziwy lider)

Status Rozwiązana
Gra Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls
Anime Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Future #01 (Cameo)

Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Future #07

Manga Zettai Zetsubō Shōjo Danganronpa Another Episode - Comic Anthology
Novel Ultra Despair Hagakure
Wojownicy Nadziei (希望の戦士 Kibō no Senshi) to organizacja występująca i przedstawiona jako główne, antagonistyczne stowarzyszenie w Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls.

Opis

Wojownicy Nadziei to grupa dzieci, fanatyków RPG, którzy mordują dorosłych w imię Monokumy oraz ich wybawcy, Junko Enoshimy. Kontrolują oni roboty Monokuma i Dzieci Monokuma.

Wojownicy zaliczają się do pięciu klas, znajdujących się w typowym RPG-u - "Paladyn", "Wojownik", "Kapłan", "Kleryk" i "Mag". Każda z nich jest reprezentowana przez jednego z pięciu liderów organizacji. Te pięć klas mogą być rozróżnione poprzez ich emblematy, znajdujące się na ubraniach.

Cel

Głównym celem Wojowników Nadziei jest pozbycie się wszystkich dorosłych z miasta Towa, po czym zmienić je w "raj dla dzieci", tak, jak sobie to wyobrazili. Oficjalna nazwa tejże operacji nosi nazwę Polowania na Demony; dodatkowo, opierając się na RPG-u, uznali każdego dorosłego za "Demona", na którego muszą zapolować. W rzeczywistości, prawdziwy lider organizacji, Monaca Towa planuje doprowadzić Komaru Naegi do rozpaczy przez zmuszenie jej do bycia świadkiem wielu morderstw, po czym użyć ciała Komaru jako zbiornik, w którym odrodzi się Junko. Kiedy plany Monacy zakończyły się fiaskiem, dziewczyna stała się idealnym kandydatem na reinkarnację Junko.

Członkowie

Profil Pozycja Status
Kurokuma VA ID

Kurokuma
(クロクマ)

Doradca Zniszczony
Masaru Daimon VA ID

Masaru Daimon
(大門 大)

Superszkolny WF
Głowa klasy Paladyna

Pierwszy "fałszywy" lider

Żywy
Nagisa Shingetsu VA ID

Nagisa Shingetsu
(新月 渚)

Superszkolny WOS
Głowa klasy Kleryka

Wice

Żywy
Kotoko Utsugi VA ID

Kotoko Utsugi
(空木 言)

Superszkolny Teatr
Głowa klasy Wojownika
Żywa
Jataro Kemuri VA ID

Jataro Kemuri
(煙 蛇太郎)

Superszkolna plastyka
Głowa klasy Kapłana
Żywy
Monaca Towa VA ID

Monaca Towa
(塔和 最中)

Superszkolna lekcja wych.
Głowa klasy Maga

Prawdziwy lider

Żywa
Monokuma Kid ID

Dzieci Monokuma
(モノクマキッズ)

Brak Nieznany
Sługa Żywy

Historia

Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls

Ciekawostki

  • Czcionka, która wyświetla się, gdy mówią Wojownicy Nadziei i Dzieci Monokuma jest inna od reszty postaci (będącymi starszymi) oraz została zaprojektowana tak, żeby wyglądała na pismo dziecka.
  • W przeciwieństwie do "Superlicealnych" tytułów, tytuły Wojowników Nadziei są zapisane w japońskim jako 超小学生級 chō shōgakusei kyū (dosł. Superszkolny) zamiast 超高校級 chō kōkō kyū (dosł. Superlicealny); co jest logiczne, zważając na ich wiek.
  • Wojownicy Nadziei prezentują odrębne typy przemocy w rodzinie (fizyczną, emocjonalną, seksualną, zaniedbanie). Masaru - fizyczną, Nagisa - emocjonalną, Kotoko - seksualną, a Jataro - zaniedbanie.