FANDOM

Taichi Fujisaki Galeria Portrety
Taichi Fujisaki
Taichi Fujisaki
Data urodzenia 8 Listopada
Płeć Mężczyzna
Wzrost 176 cm
Waga 68 kg
Status Martwy
Rodzina Chihiro Fujisaki (syn)
Aktor głosowy Koki Miyata (JP)
Debiut Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls

Taichi Fujisaki (不二咲 太市 Fujisaki Taichi) jest postacią występującą w Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls. Jest Celem Polowania na Demony przez Wojowników Nadziei.

Taichi jest ojcem Chihiro Fujisaki i najbliższą mu osobą.

Taichi ukrywał się przed Wojownikami Nadziei, koło Wieży Towa. W rozdziale 2 został ugryziony przez Beast Monokuma po tym, jak pomógł Komaru Naegi i Toko Fukawie otworzyć drzwi do wież. Jego aktualny status jest nieznany.

Wygląd

Osobowość

Taichi to cichy człowiek, który specjalizuje się zakresie technologii, zwłaszcza komputerów. Jest bardzo inteligentny, ale brakuje mu siły fizycznej i wydaje się dość nieśmiały. Podobnie jak jego dziecko, jest łagodny, wspiera i bardzo chętnie pomaga innym.

Według Warriors of Hope, nie przejmuje się uwodzicielskimi sztuczkami, których używają. Jest on określany jako "wątły i niewiarygodny, a jednak życzliwy ojciec".

Bardzo kochał swoje dziecko i żonę. W swojej notatce Taichi opisuje swoje pragnienie ucieczki z miasta Towa, aby mógł znaleźć swoją żonę i dziecko. Wyjaśnia, że ​​musi wykonywać swoją pracę jako ojciec i mąż, upewnić się, że jego rodzina jest w porządku i dać im życie, na jakie zasługują. W końcu, jego ostatnie życzenie nie jest spełnione, ponieważ został zabity, przez jednego z robotów Monokuma.