FANDOM

Sonia Nevermind Super Danganronpa 2.5 Galeria Portrety
Przewodzenie mych ludzi na dobrą ścieżkę jest obowiązkiem władzcy!
Sonia Nevermind

SoniaNevermind

Sonia

Soniadr3

Talent Superlicealna Księżniczka
Data urodzenia 13 Października (♎)
Płeć Kobieta
Wzrost 174 cm
Waga 50 kg
Status Żywa
Aktor głosowy Miho Arakawa (JP)
Debiut Danganronpa 2: Goodbye Despair
Przynależność Akademia Szczytu Nadziei

Sonia Nevermind to postać występująca w grze Danganronpa 2 : Goodbye Despair i anime Danganronpa 3 - Zetsubou hen. Nosi tytuł Superlicealnej Księżniczki (dosł. Ostateczna Księżniczka). Jest księżniczką małego Europejskiego księstwa - Novoselic. Na końcu gry jej oraz reszcie ocalałych udaje się powrócić do normalnego świata.

Wygląd

Sonia ma długie za kolana blond włosy, bladą cerę, oraz zielone oczy. Podczas rozgrywki nosi zielono-białą sukienkę z dużą, czerwoną kokardą na piersiach, oraz ciemno zieloną kokardę na włosach. Na swoim oficjalnym portrecie nosi złotą suknię i białą koronę.

W anime ma włosy do kostek, nosi brązowy mundurek szkolny Hope's Peak Academy.

Osobowość

Sonia jest bardzo miłą i uprzejmą dziewczyną z wielkim zamiłowaniem do kultury japońskiej. Strasznie troszczy się o swoich przyjaciół. Jest również dość naiwna. Fascynuje się morderstwami i okultyzmem, nawet przyznała, że lubi piątek trzynastego. Choć jest bardzo przyjazna, jej polecenia są dość stanowcze. W piątym rozdziale z miłej anielicy przeradza się agresywna diablica, gdy coś jej nie wychodzi lub wpada w tarapaty zaczyna przeklinać i głośno krzyczeć.

Historia

Przed podróżą do Japonii Sonia wiodła wygodne życie w księstwie Novoselic. Kiedy zainteresowała się Japonią, postanowiła tam wyjechać i zacząć studiować kulturę Kraju Kwitnącej Wiśni. Jest członkiem Ultimate Despair (dosł. Ostatecznej Rozpaczy), w którym znajdują się osoby które przeżyły Tą Tragedię, później przeniosła się do Neo World Program do Future Fundation (dosł. Fundacja Przyszłości) z innymi pozostałymi.

Wyspa Życia lub Wzajemnego Mordu

Podczas wydarzeń w grze, Sonia mówi, że nie da się zabić, ani nie zabije któregokolwiek z jej przyjaciół. Jej słowa się spełniły, a ona stała się jedną z tych, którzy przeżyli na koniec gry.

Prolog - Witamy na Dangan Wyspie!

Sonia była jedną z uczniów którzy nie bali się, kiedy przewożono ich na Dangan Wyspę. Postanowiła najpierw, tak jak reszta uczestników, przeszukać wyspę.

Była pierwsza w Hotelowej Restaurancji i jako pierwsza poznała Teruteru Hanamure. Później, gdy się już rozgościli, postanowili odwiedzić tutejszą plażę, jednak nikomu nie dopisywał humor. Chwilę potem przyszedł Monokuma i ogłosił, że zmienia tą luźną wycieczkę w wycieczkę wzajemnego mordu.

Egzekucja

Księżniczka Sonia - tak jak w popularnej bajce Sonia jest małą laleczką, Królewną Śnieżką, a Monokuma macochą. Piękna królewna zostaje otruta. W przeciwieństwie do rzeczywistości, królewna nie budzi się drugi raz, za to Monokuma żyje sobie długo i szczęśliwie. Egzekucja jest jedynie przedstawiona w Fanbook-ach.

Relacje

Gundham Tanaka

Przyjaźń Soni i Gundhama kwitnie dopiero podczas rozdziału 4 po zakończeniu jazdy kolejką. Sonia wykazała pewne zainteresowanie chomikami Gundhama, nazywając je słodkimi. Gundham zdrobniale nazywa ją "kicią".

Kazuichi Soda

Kazuichi miał upodobanie do Soni już od początku całej tej podróży. Zawsze ją popiera i broni przed sprzeczkami. Chociaż chłopak wykazuje nią duże zainteresowanie, ona daje mu jak najbardziej do zrozumienia, że nie jest nim kompletnie zainteresowana. Również od samego początku jest dość negatywnie do niego nastawiona.

Cytaty

  • "Nazywam się Sonia Nevermind."
  • "Jestem naprawdę szczęśliwa, że ktoś ot tak podszedł i zaczął ze mną rozmawiać... Więc tym jest posiadanie kolegów z klasy! Jestem poruszona!"
  • "Jednakże, jak to się dalej potoczy, zależy tylko od nas. Dopóki nikogo nie zabijemy, wszystko będzie w porządku."
  • "Nie mam zamiaru nikogo zabijać... I nie mam zamiaru tak łatwo dać się zabić!"
  • "Głowa do góry. Nie ma potrzeby do zmartwień!"
  • "NIE CHCĘ TEGO SŁYSZEĆ!"
  • "Potrafię czytać i pisać w 30 językach. Jest to obowiązkowe dla szlacheckiej rodziny."
  • "Byłam zaskoczona...więc w taki sposób wygląda japońskie harakiri. On naprawdę przeciął sobie brzuch... Życie yakuzy musi być niezwykle ciężkie." (mówiąc o Fuyuhiko Kuzuryu)
  • "Ćśśś! Mów ciszej!" (do Hajime Hinaty)
  • "Choć pod żadnym względem nie mogę pozwolić na morderstwo, życie ludzi ukształtowane jest przez przeznaczenie..."
  • "No i... moje życie należy do mojego kraju i ludzi."
  • "Jeżeli miałabym umrzeć, to nie byłby to inny powód niż poświęcenie się w imię mojego państwa i ludu."
  • "Gdybym tu umarła...To wiele by znaczyło dla mojego państwa oraz społeczeństwa. Zatem... nie obawiam się śmierci."
  • "Gdybym pokazała swój strach, moi ludzi popadliby w rozpacz..."
  • "Ale ostatecznie, nieważne gdzie pójdę... jestem tylko księżniczką."
  • "C...Chcę wrócić do domu! Teraz! Chcę wrócić do mojego kraju, gdzie czekają na mnie moi ludzie i rodzina...!"
  • "Pamiętaj, nawet na zielonym świetle, jeśli wszyscy razem się zatrzymacie, nie musicie się obawiać!"
  • "Złapanie Nagito...czy to...jest słuszna rzecz...? Jeżeli wszyscy się na to zgadzają, to nie mam zamiaru się sprzeciwiać. Jednakże... czy to cokolwiek rozwiąże?" (mówiąc o Nagito Komaedzie)
  • "I wtedy...w końcu go znalazłam. Hajime, ty... wyglądasz dokładnie jak legendarny bohater z mojego kraju." (do Hajime)
  • "Po tym wszystkim, Hajime...Zatem...to ty byłeś tym przeznaczonym..." (do Hajime)
  • "Tylko tchórze grożą kobietom."
  • "Mylisz się...Nie jesteś narzędziem, Peko. Ponieważ... jeśli ty jesteś narzędziem... To czym był ten czas...który spędziliśmy?!" (do Peko Pekoyamy)
  • "Pomyśleć, że ktoś z nas mógł zabić kogoś w tak okrutny sposób... nigdy w to nie uwierzę."
  • "Już tego nie chcę... Jestem tak bardzo zmęczona... wątpieniem w innych..."
  • "Więc mówisz, żebyśmy uwierzyli w ciebie...i poświęcili? To jest po prostu zbyt okrutne..." (do Chiaki Nanami)
  • "N-Nawet jeśli byłabyś zdrajczynią... ty...nigdy nas nie zdradziłaś. Chiaki...zawsze będziesz naszą przyjaciółką. Nawet teraz... Nie jesteś temu winna! Dlatego właśnie nie musisz przepraszać!" (do Chiaki)
  • "Dopóki działamy razem, nie przegramy przeciw Monokumie czy komukolwiek innemu!"
  • "Nie żartuj sobie o końcu świata!"
  • "To wcale nie jest LOL!" (do Junko Enoshimy)
  • "Przyszłość, którą od tego momentu stworzymy, jest także przyszłością, stworzoną przez wszystkich, prawda? Więc...nie możemy się teraz zatrzymać!"
  • "Nawet jeśli zapomnę... Użyję całej swojej mocy i będę pamiętać!"