FANDOM

Sakura Ogami Galeria Portrety
Niektórzy powiedzieliby, że kobieta nie jest zdolna do zostania najsilniejszym człowiekiem. Chcę im udowodnić ich błąd.
Sakura Ogami

Sakura Oogami Infobox

Sakura Infobox Sprite

Sakura drta

Talent Superlicealna Wojowniczka
Data urodzenia 13 Września
Płeć Kobieta
Wzrost 192 cm
Waga 99 kg
Status Martwa
Rodzina Nieznany Ojciec
Debiut Danganronpa: Trigger Happy Havoc
Przynależność Akademia Szczytu Nadziei

Sakura Ogami (大神 さくら Ōgami Sakura), zwana też “Ogr” jest jedną z postaci występujących w Danganronpa Trigger Happy Havoc.

Sakura została przyjęta do Akademii Szczytu Nadziei jako Superlicealna Wojowniczka  (超高校級の「格闘家」chō kōkō kyū no “kakutōka”). Była ona bojowniczką oraz wrestlerem, który został czempionem w międzynarodowym konkursie w Ameryce. Posiada ogólnie 400 zwycięstw.

Była szantażowana przez Monokumę, dlatego musiała z nim współpracować. Potem w rozdziale 4 popełniła samobójstwo, aby zakończyły się spory pomiędzy uczniami, po tym, kiedy jej sekret został ujawniony.

Pojawia się w Danganronpa Togami, początkowo jako antagonistka, a później jako sojuszniczka Togamiego.

Sakura grała postać poboczną w Danganronpa 3 The end of Hope's Peak Academy.

Wygląd

Sakura jest wysoką kobietą o bardzo dobrze zbudowanej figurze, głębokim głosie i równie wyróżniającym się wyglądzie. Często przez to mylona jest z mężczyzną. Posiada ona długie, białe włosy i ciemną skórę. Ma także niebieskie oczy oraz bliznę na jej twarzy. Często na twarzy dziewczyny maluje się niezadowolenie.

Sakura nosi biały szkolny uniform z rozerwanymi rękawami, ma także bandaże na swoich rękach i nogach oraz niebieską spódnicę, która ledwo zakrywa jej bardzo umięśnione uda.

Osobowość

Pomimo jej wyglądu, Sakura jest cichą i prostolinijną dziewczyną. Ma nawyk mówienia w stary, formalny sposób, prawdopodobnie przez to, iż była spadkobiercą dojo, które miało trzysta lat. Rzadko się wścieka i często widzi rzeczy z innej perspektywy. Jednak z czasem staje się bardziej niecierpliwa oraz poddenerwowana lub traci panowanie nad sobą. Zdarza się tak, kiedy jej przyjaciele są zranieni albo, gdy nie może odpowiednio trenować przez długi czas.

Sakura była także dosyć blisko z Aoi Asahiną, możliwe, dlatego, że obie posiadały duży entuzjazm do działań sportowych; irytowała się, kiedy ktoś próbował ciężko zaszkodzić Aoi.

Jak jej klan, była ona lojalna i niezwykle szanowała swoją przyjaźń z innymi uczniami klasy 78, popełniając nawet samobójstwo, aby powstrzymać ich przed odwróceniem się przeciwko sobie.

Zdolności

Superlicealna Wojowniczka

Jako Superlicealna Wojowniczka, Sakura ma niezwykłe zdolności walki. Godnie jej tytułu, pokonała swojego ojca w młodym wieku i posiada 400 pasm zwycięstw. Jedynym oponentem, którego nigdy nie była w stanie pokonać był jej chłopak, a także rywal, Kenshiro.

Hand-to-Hand Combat

Jak jej tytuł wskazuje Sakura potrafi wiele sztuk walki. Uważa, że jej ulubiony typ to MMA, ponieważ jest kombinacją każdego typu sztuki walki.

Historia

Przed Tragedią