FANDOM

Sakura Ogami Galeria Portrety
Niektórzy powiedzieliby, że kobieta jest niezdolna do bycia najsilniejszym człowiekiem. Chcę im pokazać ich błąd.
Sakura Ogami

Sakura Oogami Infobox

Sakura Infobox Sprite

Sakura drta

Talent Superlicealna Wojowniczka
Data urodzenia 13 Września
Płeć Kobieta
Wzrost 192 cm
Waga 99 kg
Status Martwa
Rodzina Nieznany Ojciec
Debiut Danganronpa: Trigger Happy Havoc
Przynależność Akademia Szczytu Nadziei

Sakura Ogami (大神 さくら Ōgami Sakura), zwana też “Ogr” jest jedną z postaci występujących w Danganronpa Trigger Happy Havoc.

Sakura została przyjęta do Hope's Peak Academy jako Superlicealna Wojowniczka  (超高校級の「格闘家」chō kōkō kyū no “kakutōka”). Była ona bojowniczką oraz wrestlerem, która została czempionką w międzynarodowym konkursie w Ameryce. Posiada ogólnie 400 zwycięstw.

Była szantażowana przez Monokumę, dlatego musiała z nim współpracować. Potem w rozdziale 4 popełniła samobójstwo, aby zaprzestały spory pomiędzy uczniami, po tym kiedy jej sekret został ujawniony.

Pojawia się w Danganronpa Togami, początkowo jako antagonistka, a później jako sojuszniczka Togamiego.

Sakura grała postać poboczną w Danganronpa 3 The end of kibougamine.

Wygląd

Ma bardzo dobrze zbudowaną figurę, głęboki głos i bardzo wyróżniający się wygląd. Często przez to mylona jest z mężyczyzną. Posiada także długie białe włosy i ciemną skórę. Ma także niebieskie oczy oraz bliznę na jej twarzy. Często ma niezadowolony wyraz twarzy.

Sakura nosi biały szkolny uniform ze rozerwanymi rękawami, nosi bandaże na swoich rękach i nogach oraz niebieską spódnicę, która ledwo zakrywa jej bardzo umięśnione uda.

Osobowość

Pomimo jej wyglądu, Sakura jest cichą i prostolinijną dziewczyną. Ma nawyk mówienia w stary, formalny sposób, prawdopodobnie przez to, iż była spadkobiercą dojo, które miało trzysta lat. Rzadko się wścieka i często widzi rzeczy z innej perspektywy. Jednak z czasem staje się bardziej niecierpliwa i wściekła lub traci panowanie nad sobą. Zdarza się tak, kiedy jej przyjaciele są zranieni albo gdy nie może odpowiednio trenować przez długi czas.

Sakura była także dosyć blisko z Aoi Asahiną, możliwe, dlatego że obie posiadały duży entuzjazm do działań sportowych; była zdenerwowana, kiedy ktoś próbował ciężko zaszkodzić Aoi.

Jak jej klan, była ona lojalna i niezwykle szanowała swoją przyjaźń z innymi uczniami klasy 78, popełniając nawet samobójstwo, aby powstrzymać ich przed odwróceniem przeciwko sobie.

Zdolności

Ultimate Martial Artist

Jako Ultimate Martial Artist, Sakura miała niezwykłe zdolności walki. Godnie jej tytułu, pokonała swojego ojca w młodym wieku i posiadała 400 pasm zwycięstw. Jedynym oponentem, którego nigdy nie była w stanie pokonać był jej chłopak i rywal, Kenshiro.

Hand-to-Hand Combat

Jak jej tytuł wskazuje Sakura była wspaniała w wielu typach walki. Uważała, że jej ulubionym było MMA, ponieważ było kombinacją każdego typu sztuki walki.

Historia

Przed Tragedią