FANDOM

Nekomaru Nidai Galeria Portrety
Dopóki masz przyjaciół, którzy kryją twoje tyły, będziesz w stanie oczyścić drogę do przyszłości bez poddawania się.
Nekomaru Nidai

Nekomaru

Nekomaruu

Mechamaru

Nekomarudr3

Talent Superlicealny Kierownik Drużyny
Data urodzenia 22 Lutego
Płeć Mężczyzna
Wzrost 198 cm
Waga 122 kg
Status Żywy
Aktor głosowy Hiroki Yasumoto (JP)

Patrick Seitz (EN)

Debiut Danganronpa 2: Goodbye Despair
Przynależność Akademia Szczytu Nadziei

Nekomaru Nidai (弐大 猫丸 Nidai Nekomaru) jest jedną z postaci występujących w Danganronpa 2: Goodbye Despair

Nekomaru nosi tytuł Ultimate Kierownik Drużyny (超高校級の「マネージャー」chō kōkō-kyū no "manējā.")

Nekomaru powraca w Danganronpa 3: The End of Kibougamine jako uczeń klasy 77 B. Nekomaru popada w rozpacz poprzez pranie mózgu.

Podczas wydarzeń w Danganronpa 2 Nekomaru został mocno zraniony przez Monokumę w Rozdziale 3, kiedy starał się ochronić Akane. Monokuma został zmuszony uratować życie Nekomaru. W ten sposób został on zmieniony w cyborga nazwanego Mechamaru, przez Chiaki. W rozdziale 4 Nekomaru i Gundham stoczyli walkę na śmierć i życie, aby uratować innych uczniów od zagłodzenia. Nekomaru przegrał i zginął zostając ofiarą w rozdziale 4.

Nekomaru zbudził się ze śpiączki i dołączył do innych, aby pomóc Ryocię oraz uratować świat przed wypraniem mózgu. Nekomaru i jego przyjaciele zdecydowali się odpokutować za swe grzechy.

Wygląd

Jest bardzo wysokim i umięśnionym mężczyzną z czarnymi włosami. Nosi biały bezrękawnik pod ciemnym japońskim mundurkiem szkolnym wraz z niebieskimi dresami oraz sandałami. Wokół szyi ma łańcuch z gwizdkiem wiszącym na środku. Z jego oczu emituje niebieska, elektryczna aura.

Nekomaru na twarzy ma dwie blizny, które ciągną się od oczu w dół. Posiada także mały ręcznik zwisający z tyłu jego spodni. Tak samo jak Peko Pekoyama został pomylony z cosplayerem przez jego specyficzny wygląd.

Jako Ultimate Despair, nosi biały płaszcz ze złotymi wzorami. Jego niebieska, elektryczna aura zmieniła swój kolor na czerwony.

Osobowość

Nekomaru to hałaśliwy i energiczny uczeń, który posiada pasję do wspierania innych sportowców, jednak cierpli na dyspepsję. Często krzyczy, gdy rozmawia. Jest bardzo optymistyczny i jego siła woli jest nieskończona, ale nie jest zbyt sprytny oraz bardzo słaby w kłamaniu.

Mimo, że wygląd Nekomaru może wydawać się przerażający i agresywny, posiada on bardzo dobre serce. Płacze często i nie boi się tego ukazać. Jako menadżer, może być dosyć surowy, jednak wspomagający i inspirujący swoich sportowców oraz dąży do poprawy ich zdolności. Gra drużynowa i siła woli są niezwykle ważne dla niego.

Nekomaru nie czuje wstydu, gdy mówi o rzeczach, dosyć wstydliwych dla innych. Na przykład nigdy nie marnuje szansy, aby głośno oznajmić, że musi do toalety. Ma nawyk do przekroczenia przestrzeni osobistej, lecz robi to, żeby ujrzeć ich potencjał jako sportowiec.

Zdolności