FANDOM

Kaede-Akamatsu-Pixel-for-Spoiler-Template

Na całej tej stronie, łącznie z galerią znajdują się spoilery do gry Danganronpa V3: Killing Harmony. Czytasz na własną odpowiedzialność.

Oto i my, antysocjalne oraz introwertyczne dzieci Monokumy!

–Monosuke, prolog

Monosuke
Monosuke
Rodzina Monokuma (ojciec)

Monotaro (brat) Monophanie (siostra) Monodam (brat) Monokid (brat)

Aktor głosowy Koichi Yamadera
Debiut Danganronpa V3: Killing Harmony
Przynależność Dzieci Monokumy

Akademia Utalentowanych Więźniów

Monosuke (モノスケ Monosuke) jest jednym z antagonistów występujących w Danganronpa V3: Killing Harmony.

Jest jednym z pięciu dzieci Monokumy, oraz bratem Monophanie, Monotaro, Monokida i Monodama.

Wygląd:

Monosuke jest bardzo podobny do swojego ojca, Monokumy, ale jego lewa połowa nie jest czarna, tylko żółta w ciemno zielone paski. Lewe oko Monosuke jest białe, a w jego ustach znajduje się żółty smoczek.

Monosuke nosi na swojej głowie okulary, bez których nic nie widzi.

Osobowość: 

Monosuke jest najinteligentniejszym z wszystkich piątki dzieci Monokumy, zazwyczaj jest mózgiem grupy. Mimo tego, nie wydaje się być ani dojrzały, ani infantylny. Podobnie Monokuma, Monosuke lubi krew i gore, aczkolwiek nie wprawia go to w ruch tak bardzo jak Monokida.

Ciekawostki:

  • Pomimo bycia robotem, jego wzrok jest bardzo słaby bez okularów.
  • Monosuke mówi dialektem Osaka-ben
  • Jego tygrysi wzór może być nawiązaniem do drużyny baseballowej "Tygrysy Hanshin".
  • W ankiecie przeprowadzonej przez MyNavi zagłosowano na niego jako piątego najbardziej popularnego z dzieci Monokumy.