FANDOM

Kaede-Akamatsu-Pixel-for-Spoiler-Template

Na całej tej stronie, łącznie z galerią znajdują się spoilery do gry Danganronpa V3: Killing Harmony. Czytasz na własną odpowiedzialność.

Monodam
Monodam
Płeć Mężczyzna
Status ---
Rodzina Monokuma (ojciec)

Monosuke (brat) Monophanie (siostra) Monokid (brat) Monotaro (brat)

Aktor głosowy Koichi Yamadera

Monodam (モノダム Monodamu) - jeden z antagonistów występujących w Danganronpa V3: Killing Harmony. Jest jednym z pięciu dzieci Monokumy, oraz bratem MonophanieMonotaro, Monokid'a i Monosuke.

Wygląd:

Wygląd Monodama jest podobny do jego ojca, Monokumy, ale część, która u Monokumy jest czarna, u Monodama jest zielona. Monodam posiada również robotyczne kończyny, a w jego ustach znajduje się żółty smoczek.

Osobowość:

Monodam jest robotem jak dziecko. W przeciwieństwie do swoich zbyt rozmownych rodzeństwa, jest on bardzo cichy. W większości przypadków, nie mówi nawet jego kolegów rodzeństwa.

Monodam jest bardzo cichy i nieśmiały. Często nie odzywa się nawet do swojego rodzeństwa. Gdy Monodam postanawia rzeczywiście mówić, można zauważyć, iż jego ton jest bardzo robotyczny i pozbawiony emocji.

Jego cicha osobowość jest spowodowana tym, że był dawniej zastraszany przez Monokida i Monosuke.

Los:

W trakcie pierwszej rozprawy Monodam zabija Monokida, a podczas rozprawy drugiej zabija Monosuke. Podczas egzekucji rozprawy trzeciej popełnia on samobójstwo.

Ciekawostki:

  • Podobnie jak u Gundama Tanaki, jego imię jest nawiązaniem do serii Gundam. Jego robotyczny wygląd również może być zwrotem ku tejże serii. 
  • Monodam jest trzecim najpopularniejszym Dzieckiem Monokumy.