FANDOM

Mondo Owada Galeria Portrety
Nie możesz dołączyć do naszego gangu bez takiej siły!

–Mondo Owada, Danganronpa: Trigger Happy Havoc

Mondo Owada

Owada

Mondo Infobox Sprite2

Mondo drta

Talent Superlicealny Członek Gangu Motocyklowego
Data urodzenia 9 Czerwca
Płeć Mężczyzna
Wzrost 187 cm
Waga 76 kg
Status Martwy
Rodzina Daiya Owada (Brat, Martwy)

Chuck (Pies, Marty)

Aktor głosowy Kazuya Nakai
Debiut Danganronpa: Trigger Happy Havoc
Przynależność Akademia Szczytu Nadziei

Mondo Owada (大和田 紋土 Ōwada Mondo) jest jedną z postaci występujących w Danganronpa Trigger Happy Havoc.

Mondo został przyjęty do Akademii Szczytu Nadziei jako Superlicealny Członek Gangu Motocyklowego. Był drugim liderem "The Crazy Diamonds", największym gangu motocyklowym w Japonii.

Owada w 2 Chapterze zabił Chihiro Fujisaki w przebieralni męskiej, z powodu zazdrości i wściekłości. Później został stracony przez Monokumę, kiedy wszyscy na niego zagłosowali.

Mondo był poboczną postacią w Danganronpa the end of Kibougamine.

Wygląd

Mondo jest wysokim, umięśnionym chłopakiem jasną cerą. Jego naturalny kolor włosów to ciemnobrązowy. Często na jego twarzy maluje się wściekłość.

Wygląd Mondo jest bardzo typowy dla japońskich gangów motocyklowych. Ma nietypowo ułożone włosy oraz każdy z członków farbuje je na jasny brązowy. Reszta jego włosów ma naturalny kolor.

Ciuch Mondo składa się z czarnego płaszczu znanego w Japoni jako "tokkō-fuku" (特攻服) ozdobiony symbolem "The Crazy Diamonds". Nosi luźne, czarne spodnie podtrzymywane przez pas oraz białą koszulą i białe mokasyny. Pas Mondo ma na sobie głowę coś na kształtu lwa lub psa.

Osobowość

Mondo zachowuje się jak stereotypowy przestępca, czyli dużo przeklina i często jest niegrzeczny. Bardzo łatwo go sprowokować i nie będzie się wahał użyć przemocy, jeśli straci swoją cierpliwość.

Tak jak Chihiro, Mondo ma kompleksy bycia uważanym za słabego przez co ciągle powtarza w swoich myślach, że jest silny. Kompleks był spowodowany tym, iż członkowie jego gangu pogardzali nim, z powodu swego statusu jako młodszy braciszek Daiya, pierwszego lidera The Crazy Diamonds.

Mondo mówi, że ma tendencje do bycia bardzo zdenerwowanym wśród dziewczyn, które lubi, co jest skutkiem podnoszenia jego głosu i natychmiastowo straszy je. Coś takiego zdarzyło się już 10 razy. Uwielbia także psy oraz w przeszłości miał jednego, zwanego Chuck.

W jego finalnym Free Time Event ukazuje swoją niepewność co do przyszłości. Wierzy, że jedynym wyborem po liceum jest zdobycie pracy. Decyduje się na zostanie stolarzem, gdyż pragnie tworzyć rzeczy niżeli je niszczyć.

Historia

Przed Tragedią

Ciekawostki

  • Nazwa gangu Mondo jest nawiązaniem do Josuke Higashikaty w części Diamond Is Unbreakable (「クレイジー・ダイヤモンド」Kureijī Daiyamondo).
    • Ubiór i fryzura Mondo także są nawiązaniem do Josuke Higashikaty.
    • Jest tam rówież daleki krewny, zwany Daiya Higashikata. Jednakże, ta postać jest kobietą.
  • Mondo lubi karaoke.
  • W Drama CD ukazano, że Mondo lubi watę cukrową.
  • Ulubionym motocyklem Mondo jest Kawasaki.