FANDOM

Monaca Towa Galeria Portrety
Monaca Towa

Monaca

Monaca1

Talent Superszkolna Lekcja Wychowacza
Data urodzenia 1 Kwietnia
Płeć Kobieta
Wzrost 134 cm
Waga 28 kg
Status Żywa
Rodzina Tokuichi Towa (Ojciec;Martwy)

Haiji Towa (Brat) Tokushinge Towa (Przodek) Tomoko Towa (Przodek)

Aktor głosowy Aya Hirano
Debiut Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls

Monaca Towa (塔和 最中 Tōwa Monaka); główna antagonistka gry  Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls.

Monaca jest prawdziwym liderem Wojowników Nadziei. Nosi tytuł "Superszkolna Lekcja Wych." (超小学生級の「学活の時間」chō shōgakusei kyū no “gakkatsu no jikan”).

Dziewczyna kontroluje "Mage Robot Black Suspirian", wielkiego mecha, który wykorzystuje bronie innych robotów Wojowników.

W Rozdziale 5, Monaca oraz doradca Wojowników Nadziei - Kurokuma przegrali walkę przeciwko Komaru Naegi i Toko Fukawie. Jej plan stworzenia Komaru następcą Junko Enoshimy nie powiódł się, gdy nie udało jej się zachęcić nastolatki do zniszczenia Kontrolera Monokuma.

Monaca powraca w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy, przebrana za Junko. Uczestniczy w Ostatecznej Zabójczej Grze, kontrolując robota, wyglądającego jak Miaya Gekkogahara.

Monaca zaprzestaje stania się drugą Junko Enoshimą, twierdząc, iż próby Sługi ukształtowania ją w doskonałą mastermind, miały odwrotne skutki. Mówi także, że jej pojawienie się w grze było tylko po to, żeby obserwować Makoto Naegiego. Po wytłumaczeniu, Monaca leci w kosmos, uznając, iż znudziła się Ziemią.

Wygląd

Monaca ma krótkie, zielone włosy, związane czerwoną wstążką oraz tego samego koloru oczy, które posiadają wzór manji. Nosi czarną sukienkę, z tyłu mającą kalkomanię kręgosłupa i miednicy. Na ubraniu napięta jest srebrna odznaka Wojowników Nadziei.

Dziewczyna nie może ruszać swoimi nogami, dlatego używa wózka inwalidzkiego, lecz później okazuje się, iż tak naprawdę potrafi chodzić. Nogi są okryte przez czarne skarpetki oraz szare buty.

W Danganronpa 3 - Side: Future, Monaca jest trochę starsza i ubrana tak, jak Junko. Używa wózka inwalidzkiego, więc możliwe, że jej nogi naprawdę były niezdolne do ruchu przez okaleczenia, które otrzymała pod koniec Danganronpa Another Episode. Później, w Side: Future #07, nigdy nie widziano jak stała, nawet, kiedy miała ważną przemowę - ukazana jest tylko siedząca lub leżąca.

Osobowość