FANDOM

Masaru Daimon Galeria Portrety
Najlepsi przywódcy to ci, którzy śmiało stoją w pierwszej lini! Oto prawdziwy bohater, Pan Masaru Daimon!
Masaru Daimon
Masło
Talent Superszkolny WF
Data urodzenia 7 Maja
Płeć Mężczyzna
Wzrost 131 cm
Waga 35 kg
Status Żywy
Rodzina Nieznani Rodzice (Martwi)
Aktor głosowy Megumi Han
Debiut Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls

Masaru Daimon (大門 大 Daimon Masaru) to postać występująca w Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls.

Masaru jest "fałszywym" liderem Wojowników Nadziei. Nosi tytuł Superszkolny WF (超小学生級の「体育の時間」chō shōgakusei kyū no “taiiku no jikan”).

Masaru posiada robota, zwanego "Hero Robot Mark Guyver" ze specjalnymi atakami jak Super Piercing Drill Punch i Mega Drive Drill.

Na Masaru została wykonana egzekucja przez Dzieci Monokuma w rozdziale 1,gdy przegrał walkę przeciwko Komaru Naegi i Toko Fukawa, jednak w jakiś sposób przetrwał i ukazano go na końcu, wraz z innymi członkami Wojowników Nadziei.

Masaru jest także głównym antagonistą wraz z Kotoko Utsugi w Ultra Despair Hagakure.

Masaru powraca w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Strona: Przyszłość z innymi dawnymi członkami Wojowników Nadziei.

Masaru pojawia się jako postać epizodyczna w 30-minutowej OVA, Super Danganronpa 2.5: Nagito Komaeda and the Destroyer of the World jako część wyimaginowanego świata Nagito.

Wygląd

Osobowość