FANDOM

Kurokuma Galeria Portrety
Kurokuma
Kurokumacg
Płeć Mężczyzna
Wzrost 100 cm
Status Zniszczony
Aktor głosowy Megumi Toyoguchi

Kurokuma (クロクマ Kurokuma) to antagonista występujący w Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls.

Kurokuma jest złą wersją Monokumy. To doradca Wojowników Nadziei.

Na samym końcu ukazano, że Kurokuma, jak i ShirokumaSI Junko Enoshimą. Jako część SI Junko, wydaje się pokazywać jej zarozumiałą oraz agresywną osobowość.

W epilogu Danganronpa Another Episode dwie części SI zostały razem przyniesione. Przestały udawać i wróciły do swojego prawdziwego charakteru, jako Junko EnoshimaIzuru Kamukura zniszczył ich fizyczne ciała, kończąc z nimi na dobre.

Wygląd

Osobowość

Kurokuma ma typową "gangsterską" osobowość. Często przeklina i ma niecierpliwy, niedojrzały charakter. Jest bardzo niemoralny i ma raczej mroczne, wulgarne poczucie humoru. Niektóre z jego żartów są odniesieniami do róźnych sytuacji, podczas gdy inne są po prostu niedojrzałe lub po prostu dziwaczne.

Kurokuma jest bardzo arogancki i myśli że jest jedynym, który wydaje się zabawny. Uważa, że ​​jest bardzo utalentowanym raperem i artystą, co oczywiście nie jest prawdą. Jego proces myślenia często prowadzi do wyobrażeń do jego "wymarzonego życia", takich jak posiadanie legionów fanów i bycie tak sławnym, że Jimi Hendrix bierze udział w jego koncertach.