FANDOM

Komaru Naegi Galeria Portrety
Komaru Naegi

Komarunaegi

Komaru

Komarudespair

Data urodzenia 31 maja
Płeć Kobieta
Wzrost 163 cm
Waga 49 kg
Status Żywa
Rodzina Makoto Naegi (starszy brat)

Nieznani rodzice

Nieznany pies (martwy)

Aktor głosowy Aya Uchida (JPN)

Cherami Leigh (ENG)

Komaru Naegi (苗木 こまる Naegi Komaru) jest protagonistką gry Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls oraz młodszą siostrą Makoto Naegiego.

Komaru była uwięziona dla bycia w Danganronpa: Trigger Happy Havoc pierwszym motywem, a potem celem Wojowników Nadziei w Danganronpa Another Episode.

Po pokonaniu Big Bang Monokuma oraz Wojowników Nadziei, Komaru i jej partnerka, Toko Fukawa, zdecydowały się pozostać i odbudować Miasto Towa.

Komaru powraca w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy wraz z Toko. Po rozwiązaniu zdarzeń podczas Tragedii, Komaru pomaga bratu w odbudowaniu Akademii Szczytu Nadziei.

Wygląd

Komaru podobnie jak jej brat ma brązowe włosy oraz oczy. Posiada także bladą cerę. Ma ona na sobie marynarski mundurek, podobny do tego, który nosi Ibuki Mioda

Posiada też szare skarpety z małymi gwiazdkami po bokach, a na nich białe buty.

W Danganronpa 3 ma ona brązowy pasek i tego samego koloru rękawiczki.

Osobowość

Przed tragedią Komaru miała pogodną i optymistyczną osobowość, nieco podobną do swojego brata. Kochała Makoto, mówiąc jej bratu, aby zrobił wszystko, co w jego mocy, kiedy zapisał się do Hope's Peak Academy.

Od Danganronpy Another Episode, Komaru stała się nieco nadwrażliwa i dość tchórzliwa. Przechodzi między nadzieją a rozpaczą w wyniku przymusowego uwięzienia. Nie chce mieć silnej nadziei, ponieważ wierzy, że w końcu zostanie zabita, co doprowadzi do gorszej rozpaczy. Ma niską samoocenę, uważając się za nudną, zwyczajną i słabą. Po zachęcie Toko Fukawy, nabrała ochoty przynajmniej spróbować uciec. Podczas gdy ona znajduje ucieczkę i walczy jeszcze mocniej, jest gotowa odeprzeć hordy robotów Monokuma, próbując przetrwać obecną katastrofę na świecie i odnaleźć zaginioną rodzinę.

Komaru ma pewne dziecinne cechy, takie jak bycie naiwną, i łatwą osobą do pobudzenia. Ma też "niecodzienną" dumę, ponieważ naprawdę cieszy się, kiedy rozwiąże jedną z zagadek Monokuma Kids i przechwala się w stronę dzieci, kiedy je rozwiązuje. Jest również bardzo łatwowierna, co ujawnia się, gdy Toko mówi pewne rzeczy ironicznie, a Komaru łatwo wierzy, że są prawdziwe. Jest także niewinna i nie wydaje się być zbytnio zainteresowana romansem ani seksualnymi rzeczami - jako wielki kontrast z Toko, nigdy nie wydaje się być podniecona przez przystojnych facetów i traktuje ich jak wszystkich innych ludzi. Chociaż kiedyś próbowała twierdzić, że ma duże doświadczenie z randkami i seksem, ponieważ bała się, że Toko może się z niej naśmiewać. Stwierdzono, że w przeszłości interesowali się nią niektórzy straszni faceci, prawdopodobnie ze względu na jej łatwowierność i wykazano, że nie jest zbyt dobra w dostrzeganiu ich intencji.