FANDOM

Kazuichi Soda Super Danganronpa 2.5 Galeria Portrety
Cokolwiek się zdarzy, będę w ciebie wierzyć. To... po to jest przyjaźń. Wydostańmy się stąd. Wszyscy.

–Kazuichi Soda do Hajime Hinaty w Danganronpa 2: Goodbye Despair

Kazuichi Soda

Kazuichi

Souda

Soudadr3

Talent Superlicealny Mechanik
Data urodzenia 29 czerwca
Płeć Mężczyzna
Wzrost 172 cm
Waga 64 kg
Status Żywy
Rodzina Nieznani rodzice
Aktor głosowy Yoshimasa Hosoya (JPN)

Kyle Hebert (ANG)

Debiut Anime: 1 odcinek

Gra: Danganronpa 2: Goodbye Despair

Kazuichi Soda (左右田 和一 Sōda Kazuichi) jest jedną z postaci występujących w Danganronpa 2: Goodbye Despair

Kazuichi nosi tytuł Superlicealnego Mechanika (超高校級の「メカニック」chō kōkō kyū no “mekanikku.”)

Kazuichi powraca w Danganronpa 3: The End of Kibougamine jako uczeń klasy 77 B. Kazuichi popada w rozpacz wraz ze swoją klasą, przez pranie mózgu.

Kazuichi pojawia się w novel zwaną Danganronpa: Togami jako jeden z antagonistów i Superlicealna Rozpacz.

Kazuichi udaje się przetrwać do końca i wrócić do prawdziwego świata wraz z innymi osobami. On i jego zbudzeni ze śpiączki koledzy ruszają w świat, aby odpokutować swoje grzechy.

Wygląd

Jako mechanik, Kazuichi nosi kombinezon mechanika o jaskrawożółtym kolorze. Na jego kombinezonie znajduje się kilka jasnoróżowych znaków. Na stopach ma założone żółte trampki. Podczas uczęszczania do szkoły miał na sobie niebieski kombinezon oraz czapkę.

Kazuichi przefarbował sobie włosy na jaskraworóżowy, których kolor jest dosyć źle ułożony. Jednak powiedział, że źle przefarbowane włosy zakrywa pod szarą czapką beanie. Na domiar jego wyglądu punk rock, posiada małe oczy, na których cały czas nosi zalecane dla niego różowe soczewki. Nad jego oczami ma cienkie i wyraziste brwi, które prawie dotykają jego włosów. Jego zęby są ostre, przez co nadają mu przerażający uśmiech. Nosi także kolczyki. Na prawym uchu ma kolczyk w kształcie plusa, a na lewym, w kształcie minusa.

Jako Ultimate Despair, Kazuichi nosi ten sam kombinezon wraz z czarnymi rękawiczkami, jednakże nie nosi już czapki.

Osobowość

Kazuichi to bardzo wrażliwa osoba, jednak początkowo stara się grać wyluzowanego i pewnego siebie. Ludzie są w stanie ujrzeć, że jego przerażający wygląd nie pasuje do charakteru. Jest osobą łatwą do przestraszenia, często krzyczącą ze strachu.

Jest on niezwykle słabym kłamcą. Pomimo bycia geniuszem w maszynach, w większości Kazuichi jest nierozgarnięty. Często jest ofiarą żartów lub wyśmiewania przez Monokumę lub Hiyoko.

Kazuichi okropnie boi się śmierci na wyspie, co powoduje u niego panikę i mnóstwo stresu. Kazuichi normalnie stara się naprawić każdą zniszczoną rzecz na wyspie. Uwielbia maszyny, szczególnie te szybkie, jak rakiety i rowery, co jest zabawne, gdyż choruje on na chorobę lokomocyjną.

Kazuichi uwielbia dziewczyny, jednak bardziej w zboczonym sensie. Posiada ogromne zainteresowanie do Sonii Nevermind. Jego miłość uznawana jest czasami za prześladowanie. Zazdrości Gundhamie Tanaka. Uważa, że marzył o pięknej blondynce od dziecka, ale jego miłość do Sonii wydaje się dosyć płytka, gdyż często nie lubi jej osobowości czy też nawyków.

Tak jak większość klasy, Kazuichi szanuje poległych. Nie pozwala się poddać, lecz czasami zaniedbuje ich śmierć. Kazuichi stworzył nawet małą zabawkę Mechamaru, aby zaimponować Sonii. Za każdym razem jest wstrząśnięty śmiercią innych.

W Danganronpa: Togami, jako członek Superlicealnej Rozpaczy, Kazuichi jest okrutny i bardzo niebezpieczny. Zabija mnóstwo niewinnych cywili bez zawahania. Mimo to, wciąż kocha Sonię i jego sposób mówienia do niej się nie zmienił.

Zdolności