FANDOM

Hifumi Yamada Galeria Portrety
Słuchać mnie! Wygląd zewnętrzny nie ma znaczenia! To, co widzisz przed swoimi oczami jest niczym innym, niżeli skorupą, która zakrywa prawdziwego mnie! Mój sens i wartość może być oceniana tylko przez treść mojej pracy!
Hifumi Yamada

Hifumi Yamada Illustration

Infobox Hifumi Yamada DR1 Sprite

Hifumi drta

Talent Superlicealny Autor Fanowskich Magazynów
Data urodzenia 31 grudnia
Płeć Mężczyzna
Wzrost 170 cm
Waga 155 kg
Status Martwy
Rodzina Fujiko Yamada (starsza siostra)
Aktor głosowy Kappei Yamaguchi
Debiut Danganronpa: The Animation

Danganronpa: Trigger Happy Havoc

Hifumi Yamada (山田 一二三 Yamada Hifumi) jest jedną z postaci występujących w Danganronpa Trigger Happy Havoc

Hifumi dostał się do Akademii Szczytu Nadziei jako Superlicealny Autor Fanowskich Magazynów (超高校級の「同人作家」chō kōkō kyū no “dōjin sakka”). 

Jako znany autor doujin, bez problemu był w stanie sprzedać mnóstwo egzemplarzy swoich kopii na festiwalu kultury w jego szkole. Oczywiście, Hifumi preferował dziewczyny 2D od 3D. 

Hifumi został zabity przez Celestię, po tym, kiedy w 3 Rozdziale dziewczyna zmanipulowała go do zabicia Ishimaru

Yamada był poboczną postacią w Danganronpa: The End of Hope's Peak Academy. 

Wygląd

Hifumi jest wysokim, otyłym chłopakiem z czarnymi włosami oraz niewielką, spiczastą antenką na czubku głowy. Posiada on małe, ciemne oczy, które ozdabiają okulary. Jest ubrany w białą koszule, na niej nosi szary, rozpięty sweter oraz pomarańczowy plecak. Na sobie ma także czarne spodnie i białe adidasy.

Osobowość

Ponieważ większość jego rówieśników nie była tak zainteresowana mangami jak on, chłopak czuł się nierozumiany, więc wyładowywał swoją złość na innych. Uważano Hifumiego za osobę sprośną i dziwną, prawdopodobnie ze względu na swoją tendencje insynuacji niektórych rzeczy, wypowiedzianych przez innych uczniów; cecha ta przeraża Leona Kuwatę. Jako prawdziwy otaku, Hifumi ma tendencję do nawiązywania do różnych anime.

W jego Free Time sequence, ukazano, że Hifumi uwielbia Buuko, czyli żeńską postać z jego ulubionej serii anime - Heretic Angel ☆ Mochi Mochi Princess. Jednak pomimo mizantropijnego postrzegania ludzi, Hifumi nie może znieść nieprzyzwoitych zbrodni popełnionych przeciwko tym, których podziwia. Sam jest nawet w stanie zabić osobę, aby ta przestała wyrządzać innym szkodę.

Hifumi nie przepada za ludźmi, którzy nie rozumieją prawdziwego znaczenia doujin lub nawet oznajmiają swoją negatywną opinię na ich temat.

Zdolności

Superlicealny Autor Fanowskich Magazynów

Jak przedstawia jego tytuł, Hifumi został obdarowany zdolnością pisania i rysowania mang. Jego marzeniem jest "uratowanie" innych ludzi poprzez tworzenie doujin, które zachęcą innych do zrobienia swoich własnych dzieł.

Historia

Przed Tragedią

Ciekawostki

  • Jego imię "Yamada" jest zapisane za pomocą Kanji liczb 1, 2, 3 (一二三).