FANDOM

Celestia
Celestia Ludenberg Galeria Portrety
Są tylko dwa typy szczęścia - dobre i złe. Nie ma niczego pomiędzy. To szczęście jest wbudowane od momentu narodzenia. Jak program komputerowy. Niektórzy nazywają to przeznaczeniem. Najważniejsze jest to, że szczęściem jest życie.
Celestia Ludenberg

Ludenberg

Celestia drta

Talent Superlicealna Hazardzistka
Data urodzenia 23 listopada
Płeć Kobieta
Wzrost 164 cm
Waga 46 kg
Status Martwa
Rodzina Grand Bois Chéri Ludenberg (kot)
Aktor głosowy Hekiru Shiina (Japonia)

Marieve Herington (Angielski)

Celestia Ludenberg (セレスティア・ルーデンベルクSeresutia Rūdenberuku) jej prawdziwe imię to Taeko Yasuhiro (安広 多恵子Yasuhiro Taeko) jest jedną z bohaterek Danganronpa: Trigger Happy Havoc.

Celestia dostała się do Akademii Szczytu Nadziei jako Superlicealna Hazardzistka. Jest znana z doszczętnego rabowania każdego, kto zechciał się z nią zmierzyć w gry karciane. Dzięki jej naturze, otrzymała tytuł Królowej Kłamstw.

W trzecim rozdziale gry Celestia okazała się być mordercą. Udało jej się zmanipulować Hifumiego Yamadę do zabicia Kiyotaki Ishimaru, by później sama go zabić.

W Danganronpa 3 The end of Hope's Peak Academy, gra ona postać epizodyczną.

Wygląd

Celestia ma szczupłą sylwetkę i bladą skórę. Posiada czarne włosy (w grze pokazane jako bardzo ciemny i głęboki niebieski lub czasami fioletowy) spięte w dwa długie loki, czerwone oczy, złote kolczyki i paznokcie pomalowane na czarno.

Strój Celestii przypomina styl Gotyckiej-Lolity. W suknie wplątane są białe falbanki. Jej czarny żakiet jest ozdobiony białą wstążką sięgającą końca rękawów. Na szyi ma czerwony krawat z czarnym motylem.

Celestia nosi czerwone buty na niewielkim obcasie i długie czarne zakolanówki zakończone białymi falbankami oraz czarną wstążką. Na jej palcu wskazującym prawej dłoni znajduje się srebrny pierścień zakończony ostrzem.

Osobowość

Jako doświadczona hazardzistka, Celestia z natury jest opanowana, chłodna i przebiegła. Posiada zdolność manipulacji innymi oraz okłamywania ich z kamienną twarzą. Użyła tych cech do zamordowania Hifumiego Yamady i Kiyotaki Ishimaru. Celestia jest niezwykle inteligentną osobą, która w Rozdziale 3 była w stanie okłamać wszystkich, nawet Togamiego, do samego końca rozprawy klasowej.

Celestia to również bardzo ambitna osoba, która robi wszystko by osiągnąć jej cel. Nie wahała się nawet doprowadzić do śmierci dwóch osób. Zachowuje się niezwykle samolubnie i uważa swoje życie ważniejsze od innych. Jest także pewna siebie oraz twierdzi, że jeżeli ma szansę na zwycięstwo to będzie walczyć do samego końca, jednak kiedy ma świadomość porażki, przyjmuje to ze spokojem.

Często przypomina innym o przestrzeganiu godzin nocnych oraz czuje irytacje, kiedy ludzie tacy, jak Byakuya Togami to naruszają. Po śmierci Chihiro Fujisaki zauważa, że osoby które łamią zasady muszą za to zapłacić. Mówi także, iż, żeby przetrwać trzeba odblokować kolejne piętra. Po uznaniu bycia winną, dziewczyna otwarcie mówi, że ma dość życia w tej szkole.

Celestia mówi spokojnie i bardzo często się uśmiecha, więc, z powodu tej spokojnej osobowości, większość uczniów się jej boi. Podczas rozmowy używa zwrotów grzecznościowych, lecz kiedy coś pójdzie nie po jej myśli, zaczyna mocno się wściekać, a także wyzywać wszystkich wokół.

Dziewczyna chciałaby żyć jak członek rodziny europejskiej, dlatego nosi strój lolity oraz używa starego akcentu angielskiego. Z tego powodu także zmienia swoje imię. Jej celem jest żyć w wielkim zamku europejskim z przystojnymi sługami, przebranymi za wampiry. Nie do końca wiadomo, dlaczego to jej marzenie, ale przedstawiono, że nienawidzi prawdziwiej siebie, nazywając ją "porażką".

Jako Królowa Kłamców twierdzi, iż jest w stanie oszukać nawet swe własne emocje. Dodaje też, że nie odczuwa winy za złe rzeczy, które zrobiła.

Zdolności

Superlicealna Hazardzistka

W młodym wieku została hazardzistką, która wygrała niezliczoną ilość zakładów, nawet te, w których stawiała swoje własne życie. Kiedyś udało jej się zdobyć nawet dziesięć milionów dolarów. Wygrała także w Shogi, nie wiedząc dokładnie jak się w to gra. Uważa, że kluczem do jej sukcesów jest niezwykłe szczęście z jakim się urodziła. Była znana z tego, iż okradała każdego, kto z nią konkurował, dzięki czemu została nazwana Królową Kłamstw. Oszczędza pieniądze, żeby spełnić swoje marzenie.

Królowa Kłamstw

Była znana ze swojego okradania każdego, kto ją wyzwał na pojedynek. Czuła dumę ze swojej zdolności manipulacji, którą używała do własnych celów.

Historia

Przed Tragedią

Prawie nic nie wiemy o przeszłości Celestii. Jednak z czasu z nią spędzonego możemy wywnioskować, że większość swojego życia bohaterka spędziła na hazardzie i otrzymała tytuł Królowej Kłamstw.

Celestia wygrała niezliczoną ilość razy. Często stawką było nawet jej własne życie. Bohaterka również oznajmiła, że lubiła chodzić do pewnej kawiarni, na swoją ulubioną królewską herbatę z mlekiem. W tejże kawiarnii zatrudniony był kelner, który mocno przypominał Celestii Hifumiego Yamadę.

Najważniejszy w jej życiu był jej kot, Grand Bois Chéri Ludenberg. Prawdopodobnie relacje międzyludzkie się dla niej nie liczyły, nawet jeśli chodzi o rodzinę czy więzi krwi.

Według Celestii, jej ojciec był francuskim szlachcicem, a matka muzyczką z Niemiec. Twierdziła także, że urodziła się w prefekturze Tochigi, jednakże były to jedynie kłamstwa.

Danganronpa 3: Koniec Hope's Peak Academy - Strona: Rozpacz

Tba

Cytaty

  • "Nie wydaje mi się, że się przedstawialiśmy. Jestem Celestia Ludenberg."
  • "Heh, heh... Nie wiem o czym mówisz. Naprawdę nazywam się Celestia Ludenberg. Ale jak wspomniałam, wolałabym, abyś nazywał mnie Celeste."
  • "Chciałbyś ze mną zagrać w grę losową? Szczęśliwie opróżniłabym ci twój portfel, a potem go tobie pokazała."
  • "Widzisz, zostałam zaprogramowana, aby mieć szczęście w hazardzie. Dlatego właśnie nigdy nie przegrywam."
  • "Moje kłamstwo nigdy nie może być zbyt przesadne..."
  • "Twoje serce naprawdę jest stworzone z kamienia, mam nadzieję, że przynajmniej z twojego ciała można wydobyć dobre minerały." (do Byakuyi Togamiego)
  • "Ehehe. Jestem dosyć dumna z tego, że mogę powiedzieć, iż jestem wśród najbardziej uzdolnionych kłamców chodzących po tym świecie."
  • "Jestem dość dumna ze swojej zdolności kłamania. Mogę oszukać nie tylko innych, ale także moje własne serce."
  • "Siła miłości...Wydaje się, że nawet tak pokręcona miłość jak ta może doprowadzić ludzi do szału."
  • "To nie ma znaczenia. Po prostu zrobiłam wszystko, co w mojej mocy, żeby wygrać."
  • "Oczywiście, że to było kłamstwo! Nie mogłam tego znieść! Nienawidziłam tego od pierwszego dnia! Bardziej niż KTOKOLWIEK inny! Chciałam się wydostać! Każdy dzień był czystą torturą! I chcesz wiedzieć dlaczego? HĘ!? Ponieważ... Miałam marzenie. I zaakceptowanie życia w tym miejscu byłoby tym samym, co odrzucenie mojego marzenia... I nie było szans...żebym kiedykolwiek to zrobiła. W podziemnym świecie hazardu, ryzykowałam swoim życiem, żeby stworzyć metaforyczne zabijanie. I wszystko to było dla tego marzenia... Aby żyć w europejskim zamku. I zebrać przystojnych mężczyzn z całego świata, którzy będą moimi lokajami slash ochroniarzami. Przebierałabym ich za wampiry i zaspokajała każde pragnienie. Kiedy już bym to posiadła, stworzyłabym idealnie poukładany świat przyjemności... Przeżyć resztę mojego życia w tamtym miejscu było moim jedynym marzeniem, jedynym celem... Tym właśnie jest ŻYCIE!"
  • "Niestety, moje marzenie rozpłynęło się w powietrzu. Jednak, niczego nie żałuję. Do samego końca próbowałam spełnić moje marzenie, więc dlaczego miałabym żałować?"
  • "Pytasz, czy czuję się winna? To bezsensowne starania. Nic nie myślę o poświęceniu innych, dla własnych celów. Nic nie czuję. I tyle. To jest tym, co sprawia, że czuję się...spełniona."
  • "Czy naprawdę da ci to nadzieję, której poszukujesz? Nie powiem, że patrzałam na to w ten sposób... I to dlatego... Chociaż, nieważne. Cóż... miejcie się dobrze. Możliwe, że spotkamy się ponownie, w innym życiu."

Ciekawostki

  • Prawdziwe imię i nazwisko Celestii nie brzmi wcale Celestia Ludenberg, tylko Taeko Yasuhiro. Dowiadujemy się tego w trzecim rozdziale.
    • Prawdziwe nazwisko Celeste, "Yasuhiro", brzmi tak samo jak imię innego uczestnika, Yasuhiro Hagakure.
  • Prawdziwe imię Celestii, "Taeko" (多恵子), to z japońskiego dosłownie "wiele cudów". Pasuje to do postaci Celestii, która sama przyznała, że jej hazardowy sukces zawdzięcza w dużej części szczęściu.
  • W kilku rozmowach w Czasie Wolnym, Celestia nawiązuje do mang, w których głównym tematem jest hazard:
    • W jednej z rozmów, Celes wspomina, że grała w mahjonga przeciwko "szalonemu bogatemu staruszkowi" i "chłopakowi z srebrnymi włosami", co nawiązuje do mangi Akagi.
    • Wygrała turniej shogi, grając przeciwko przeciwko "niecodziennej pokojówce". Nawiązuje to do mangi 81driver.
    • Celestia stwierdziła, że najniebezpieczniejszą sytuacją w jej życiu była gra "Król Kłamstw". Grała w nią przeciwko niezwykłej parze złożonej z "niezwykle głupio-szczerej dziewczyny" i "artystycznym mistrzu wprowadzania w błąd", tym samym nawiązując do mangi Liar Game.