FANDOM

Aoi Asahina Galeria Portrety
Myślałam sobie, co takiego Sakura by powiedziała w takich sytuacjach... "Prawdziwa siła ujawnia się, kiedy masz do czynienia z wielkim zamieszaniem!" Dlatego zawsze będę stąpać ciernistą drogą!!
Aoi Asahina

Asahina

Asahina drta

Aoi dr3

Talent Superlicealna Pływaczka
Data urodzenia 24 kwietnia
Płeć Kobieta
Wzrost 160 cm
Waga 50 kg
Status Żywa
Rodzina Yuta Asahina (młodszy brat; martwy)
Debiut Anime - odcinek 1

Gra - Danganronpa: Trigger Happy Havoc

Aoi Asahina (朝日奈 葵 Asahina Aoi) to jedna z postaci występujących w Danganronpa: Trigger Happy Havoc. Jest młodą sportsmenką i jedną z osób, które wydostały się ze szkoły.

Asahina została przyjęta do szkoły jako "Superlicealna Pływaczka"(超高校級の「スイマー」chō kōkō kyū no “suimā.”). Dzięki swoim zdolnościom reprezentowała szkołę podczas wielu olimpiad.

Kiedy Sakura Ogami popełniła samobójstwo w 4 rozdziale, Aoi chciała, aby wszyscy zagłosowali na nią, gdyż myślała, że Sakura zabiła się z powodu rozpaczy jaką odczuła przez uczniów.

Aoi przeżyła i wydostała się z Akademii Szczytu Nadziei wraz z Makoto Naegim, Byakuyą Togamim, Yasuhiro Hagakure, Kyoko Kirigiri oraz Toko Fukawą.

Poprzez różne rozmowy w Danganronpa: Another Episode dowiadujemy się, że Asahina dołączyła do Fundacji Przyszłości.

Aoi pojawia się także w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy Side: Future, jako członek 13 Dywizji, gdzie przeżywa ostatnią morderczą grę wraz z czterema osobami.

Wraz z innymi, Asahina decyduje się odbudować Akademię Szczytu Nadziei.

Wygląd

Aoi to szczupła i opalona dziewczyna. Ma niebieskie oczy oraz brązowe włosy związane w kucyka. Na co dzień ubiera się w niebieskie, sportowe spodenki, białą koszulkę, czerwoną bluzę oraz sportowe buty. Do pływania zakłada niebieski, jednoczęściowy kostium kąpielowy z białym paskiem po boku.

Po dołączeniu Fundacji Przyszłości nosi żeński garnitur. Zamiast spódnicy ma na sobie krótkie spodenki. Pod koszulą nosi białą koszulkę na ramiączkach. W Danganronpa 3 dziewczyna trochę urosła, zaś jej kucyk wydaje się być dłuższy i jest osadzony niżej niż wcześniej.

Osobowość

Aoi jest przyjazną dziewczyną, która jako pierwsza przedstawia się Naegiemu i szybko zaprzyjaźnia się z Sakurą Ogami.

Wydaje się być osobą, która często buja w obłokach, co potwierdza sytuacja, gdy chciała napisać imię Makoto bez długopisu. Jest łatwowierna, dlatego bez problemu wpadła w pułapkę Celestii, myśląc, że to Hagakure zabił Kiyotakę oraz Hifumiego. Przez swoją pochopność szybko może wprowadzić w błąd osoby uczestniczące w rozprawie klasowej.

Asahina jest dosyć emocjonalną osobą, szczególnie jeśli chodzi o śmierci przyjaciół. Trudno było jej przyjąć to, iż w Danganronpa 3 Kyoko Kirigiri nie żyje. Podczas czwartej rozprawy, dziewczyna próbowała wrobić wszystkich i pragnęła, aby każdy z nich zginął, ponieważ omylnie była przekonana, że to przez resztę uczestników morderczej gry Sakura się zabiła.

Aoi pomimo swej atletycznej figury lubi słodkości, a szczególnie donuty, na punkcie których ma obsesję. Jednak wciąż przejmuje się tym, że może przybrać na wadzę i stracić swoją sylwetkę.

Zdolności

Superlicealna Pływaczka

Asahina wierzy, że aby przetrwać, wciąż musi iść naprzód. Brała udział w wielu zawodach i olimpiadach, starając się ze wszystkich sił o zajęcie miejsca na podium. Jej brat młodszy Yuta niezmiennie twierdzi, że siostra jest od niego lepsza w wielu sportach.

Sztuki walki

Mimo braku doświadczenia, wciąż potrafi się obronić. Podkreśla to fakt, że, kiedy Juzo ją zaatakował, uniknęła większość jego ataków.

Wytrzymałość

Asahina jest niezwykle wytrzymała – była w stanie unieść Naegiego na plecach, gdy uciekali przed napastnikiem. Potrafi także podnieść potężne przedmioty, których nie mogli podnieść współpracujący Naegi i Ryota.

Historia