FANDOM

Aoi Asahina Galeria Portrety
Myślałam sobie, co takiego Sakura by powiedziała w takich sytuacjach... "Prawdziwa siła ujawnia się, kiedy masz do czynienia z wielkim zamieszaniem!" Dlatego zawsze będę stąpać ciernistą drogą!!
Aoi Asahina

Asahina

Danganronpa The Animation Aoi Asahina Sidebar

Danganronpa 3 Aoi Asahina Sidebar

Pseudonim/y Hina
Talent Superlicealna Pływaczka
Data urodzenia 24 kwietnia
Płeć Kobieta
Wzrost 160 cm
Waga 50 kg
Grupa krwi B
Status Żywa
Rodzina Yuta Asahina (młodszy brat; martwy)
Aktor głosowy Chiwa Saitō
Debiut Anime - odcinek 1

Gra - Danganronpa: Trigger Happy Havoc

Przynależność Fundacja Przyszłości

Aoi Asahina (朝日奈 葵 Asahina Aoi) to jedna z postaci występujących w Danganronpa: Trigger Happy Havoc. Jest młodą sportsmenką i jedną z osób, które wydostały się ze szkoły.

Asahina została przyjęta do szkoły jako "Superlicealna Pływaczka"(超高校級の「スイマー」chō kōkō kyū no “suimā.”). Dzięki swoim zdolnościom reprezentowała szkołę podczas wielu olimpiad.

Kiedy Sakura Ogami popełniła samobójstwo w 4 rozdziale, Aoi chciała, aby wszyscy zagłosowali na nią, gdyż myślała, że Sakura zabiła się z powodu rozpaczy jaką odczuła przez uczniów.

Aoi przeżyła i wydostała się z Akademii Szczytu Nadziei wraz z Makoto Naegim, Byakuyą Togamim, Yasuhiro Hagakure, Kyoko Kirigiri oraz Toko Fukawą.

Poprzez różne rozmowy w Danganronpa: Another Episode dowiadujemy się, że Asahina dołączyła do Fundacji Przyszłości.

Aoi pojawia się także w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy Side: Future, jako członek 13 Dywizji, gdzie przeżywa ostatnią morderczą grę wraz z czterema osobami.

Wraz z innymi, Asahina decyduje się odbudować Akademię Szczytu Nadziei.

Wygląd

Aoi to szczupła i opalona dziewczyna. Ma niebieskie oczy oraz brązowe włosy związane w kucyka. Na co dzień ubiera się w niebieskie, sportowe spodenki, białą koszulkę, czerwoną bluzę oraz sportowe buty. Do pływania zakłada niebieski, jednoczęściowy kostium kąpielowy z białym paskiem po boku.

Po dołączeniu Fundacji Przyszłości nosi żeński garnitur. Zamiast spódnicy ma na sobie krótkie spodenki. Pod koszulą nosi białą koszulkę na ramiączkach. W Danganronpa 3 dziewczyna trochę urosła, zaś jej kucyk wydaje się być dłuższy i jest osadzony niżej niż wcześniej.

Osobowość

Aoi jest przyjazną dziewczyną, która jako pierwsza przedstawia się Naegiemu i szybko zaprzyjaźnia się z Sakurą Ogami.

Wydaje się być osobą, która często buja w obłokach, co potwierdza sytuacja, gdy chciała napisać imię Makoto bez długopisu. Jest łatwowierna, dlatego bez problemu wpadła w pułapkę Celestii, myśląc, że to Hagakure zabił Kiyotakę oraz Hifumiego. Przez swoją pochopność szybko może wprowadzić w błąd osoby uczestniczące w rozprawie klasowej.

Asahina jest dosyć emocjonalną osobą, szczególnie jeśli chodzi o śmierci przyjaciół. Trudno było jej przyjąć to, iż w Danganronpa 3 Kyoko Kirigiri nie żyje. Podczas czwartej rozprawy, dziewczyna próbowała wrobić wszystkich i pragnęła, aby każdy z nich zginął, ponieważ omylnie była przekonana, że to przez resztę uczestników morderczej gry Sakura się zabiła.

Aoi pomimo swej atletycznej figury lubi słodkości, a szczególnie donuty, na punkcie których ma obsesję. Jednak wciąż przejmuje się tym, że może przybrać na wadzę i stracić swoją sylwetkę.

Zdolności

Superlicealna Pływaczka

Asahina wierzy, że aby przetrwać, wciąż musi iść naprzód. Brała udział w wielu zawodach i olimpiadach, starając się ze wszystkich sił o zajęcie miejsca na podium. Jej brat młodszy Yuta niezmiennie twierdzi, że siostra jest od niego lepsza w wielu sportach.

Sztuki walki

Mimo braku doświadczenia, wciąż potrafi się obronić. Podkreśla to fakt, że, kiedy Juzo ją zaatakował, uniknęła większość jego ataków.

Wytrzymałość

Asahina jest niezwykle wytrzymała – była w stanie unieść Naegiego na plecach, gdy uciekali przed napastnikiem. Potrafi także podnieść potężne przedmioty, których nie mogli podnieść współpracujący Naegi i Ryota.

Historia